Wednesday Addams

I fredags hade Leeloos klass lite mysigt klassdisco sådär,och de som ville fick klä ut sig.

Leeloo som berättar allt för mig i sista sekund,om ens då,hade ingen aning om vad hon ville vara.
Jag funderade som sjutton på vad vi hade hemma för det fanns ingen tid att införskaffa något.
Mitt första förslag om ett vitt lakan med ögonhål tvärdissade hon,hahaha 😂

Jag frågade om hon visste vem Wednesday Addams är men nä.
Jag berättade lite och visade bilder på henne,hade ju vart perfekt då jag har en "Wednesday-klänning" som sitter som ett för trångt korvskinn på mig.
Det gick hem iaf så vi flätade hår och sminkade där på morgonen,så hon fick en lite "gloomy" look.
Blev hur fint som helst tycker jag minsann 😍


Här kommenterar du:
Skrivet av: L.

Snyggt improviserat! Men... sätt genast ungen framför ett "Familjen Addams"-dvd marathon!! Stackars, som vuxit upp utan att ha sett dom : D

Svar: Haha jaa eller Hur! Ska testa men vette sjutton om.hon kommer vilja kolla. Hon har HELT annan smak jämfört med mig
Starsprinkle

2017-10-30, kl 16:28:48


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0