Allmänt morgontjofräs.

Här sitter jag med en mugg försenat morgonkaffe.

Mitt kaffepulver tog slut igår morse och det var sånt ruggigt väder hela dagen att jag vägrade gå till affären.
Min underbara granne Margot bjöd mig på några kaffeskopor vilket var guld värt ungefär.
Hon är så go <3

Ughh jag behöver ringa mvc för att boka tid,jag drar mig för det så inåt.
Denna månaden har nämligen min kopparspiral suttit inne i 5 år,vilket innebär att det är dags att byta.
Nästan alltid så älskar jag att vara annorlunda men inte i detta fallet då jag måste sövas för att de ska kunna ta ur den och sätta in en ny.
Åhh vad jobbigt!
Inte själva narkosen alltså men allt omkring,och det tar tid,och illamåendet vid uppvaknandet etc etc.
Blargh!
Dumma kropp som inte vill vara "normal" men ingen av alla 36874 sköterskor som försökt hitta samt få ut den,har lyckats.
En av dem sa till och med "jag har jobbat som sköterska i 20 år och aldrig vart med om detta".
BAH!

Annars då?
Det rullar väl på som vanligt I guess.
Spike har börjat plugga till körkortet nu,ihhh vad häftigt!
Jag KAN INTE greppa att han fyller MYNDIG om 6 månader,så overkligt.
Det går bara inte,haha dang!
När Leeloo slutat årskurs 6 (5an nu) så här jag sagt att vi ska bort från Hallsberg.
Hon får gå klart i samma skola som hon alltid gått i liksom,känns tryggast för henne.
Men sen så jäklar.
Vart vi flyttar vet jag inte ännu,men bort från denna äckliga hålan iaf.
Finns lite olika städer jag spanat på i några år nu.

Nä,nu ska jag kamma byrackan,mata fiskar,diska,plocka och pyssla om växterna.

Pöss//HellA





Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

Vad är det för städer du kikat på då :)?

Svar: Örebro,Motala,Norrköping...hmm säkert fler men de jag kommer på nu :)
Starsprinkle

2017-09-05, kl 12:08:53
Skrivet av: Lars Gustafsson

Vet du att kaffe förlänger livet? Stod i en tidning å då ä de ju sant? Eller hur?

Svar: Haha allt som står skrivet är sant,det vet ju alla ;)
Starsprinkle

2017-09-05, kl 12:52:33
URL: http://nykterfyllekaja.blogg.se/
Skrivet av: Cim

Står du i kö i olika städer nu innan då? Kan vara så extremt svårt att hitta nytt med alla kösystem. :-s

Svar: Nä :/
På några ställen iaf.
Starsprinkle

2017-09-06, kl 13:24:51


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0