Funderingar.

Jag funderar seriöst på att börja vlogga till största delen,vad tror ni om det?

Bra eller anus?
Jag har tänkt på detta ett tag.
På så sätt blir det inlägg mycket oftare och då pratar jag inte om såna långa vloggar jag gjort annars för det orkar ingen titta på,haha.
Skrivna inlägg blir det också men videos i huvudsak.

Bolla lite med mig nu,vad tycker ni,skulle ni orka kolla eller läser ni hellre?

Pöss//HellA


Här kommenterar du:
Skrivet av: Emma

Här följt dig sedan du va tillsammans med M i Trollhättan och älskar dig! Skulle verkligen va superkul om du började vlogga 😍. Du är en såå stor förebild och en helt fantastisk människa! Glöm aldrig det! Puss

Svar: Men åhhh ❤
Du gjorde just hela min morgon!
Tack snälla du!
Starsprinkle

2017-09-28, kl 08:19:12
Skrivet av: Emma

De kanske lät wierd 🙈😂😂 men jag hittade in på din blogg då och har hela tiden fascinerats av hur mycket skit och motgångar du tvingats ta dig förbi och du har klarat det! Du är såå Bra!

Svar: Lät inte ett dugg weird i mina öron,bara jättehärligt ❤
Starsprinkle

2017-09-28, kl 08:20:48
Skrivet av: Anonym

Bara du uppdaterar oftare så är jag nöjd. Saknar det. Följt dig sen Leeloo var pyttis ☺️

Svar: Åhh har du?
Vad härligt ❤
Jag saknar att blogga ofta!
Det låter säkert konstigt att jag då inte bara gör det men många faktorer spelar in.
Starsprinkle

2017-09-28, kl 17:02:45
Skrivet av: Thina hederstedt

Kör på. PS jag orkar kolla på långa med.

Svar: Oj det kom typ 6 identiska kommentarer från dig samtidigt :p
Starsprinkle

2017-09-28, kl 20:33:34


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0