Skräp!

Mens vilken dag som helst,jag är irriterad på allt och alla,plus att jag är sugen på ALLT!

Skulle LÄTT kunna mula i mig en påse chips,några munkar,några wienerbröd,glass,choklad,en baby samt grannens hund!

Just exakt nu ångrar jag SÅ jäkla hårt att jag valt att inte äta skräp mitt i veckorna.
Gaaaaah!
Jag försöker och det är så förbannat svårt!
Fattar inte hur sjutton jag klarade förr att aldrig käka godis!
Blev jag sugen på nåt köpte jag ett stort äpple och var nöjd.
Shit,känns som en annan människa.

Jag ska mula hundra kilo choklad i helgen!!

/HellA


Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

Men hallå eller, nu får du berätta om att ni blev ihop igen snart! Vi vill ju veta! Sluta vara cocktease.

Svar: Haha jag ska.
Är på för dåligt humör nu.
Starsprinkle

2017-09-28, kl 23:58:39


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0