Det händer inte när man bor i håla.

Alltså,jag brukar inte skriva om företag men idag blev jag så paff att jag måste berömma ett.
Imorse beställde jag lite grejs från Meds.se och klockan 07.49 hade jag fått orderbekräftelsen.
När klockan hade blivit 09.47 fick jag mail om att mina varor var på väg.
Snabbt!
MEN som om inte det vore nog så plingade det på dörren här under kvällen.
Jag var dödstrött och dyngsvettig efter att ha städat och jag hade nyss satt mig ned,så jag sket i att öppna.
Då ringer mobilen (klockan 18.29) och min nummerpresentatör säger att det är en budfirma.
Wtf tänkte jag och svarade för ovanlighetens skull.
"Hej,det är blabla från blabla,jag står här utanför din dörr med ett paket från Meds.se".
Jag öppnar och signar paketet och funderade över när det var jag beställde egentligen,så slog det mig att det var ju idag!

Shit,det har jag aldrig vart med om innan!
Därav min extrema förvåning.
Folk som bor i storstäderna brukar ju kunna få hem varor samma dag,men det händer inte när man bor i Hallsberg 😂

Så - all cred till de på Meds.se
Jag är mycket imponerad och glatt överraskad,tack!

//HellA



Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

Hände mig också förra sommaren, minns inte vilket företag (kaaanske babyland.se), men beställde en bilbarnstol på morgonen, som kom samma kväll! Det stod iofs att leverans skulle ske samma dag, men tog den infon med en nypa salt då man bor, som du säger, i lilla Hallsberg 😂

Svar: Haha ja du ser,då vet du hur sjukt paff man blev ^^
Hella Wingstedt

2018-08-10, kl 05:38:00


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0