2019 - Skåneland.

Önskar er alla ett glädjefyllt 2019 ❤
Jag hoppas att nya året blir bättre än 2018 för det var ärligt talat ingen höjdare.
Jag vet att i början av det kommande året så ska vi ned till Skåne,det blir första gången för min del.
Ughh,jag ser inte fram emot den över 4,5 timmar långa bilfärden ned dit,vi har inte ens fungerande stereo i bilen längre.
Den slutade funka för ett tag sedan då ett rådjur sprang rätt in i oss.
Skitkonstigt.

Anyhow,vi ska till Skåne för begravning faktiskt.
Papi's morsa dog i onsdags tråkigt nog. 😔
Så får jag träffa Papi's alla syskon för första gången,omständigheterna kunde ju dock vart roligare.
Papi och de flesta syskonen var med när hon tog sitt sista andetag. ❤

Nu ska vi kolla vidare på filmen,vi firar inte direkt.
Sitter här i soffan,vill mest sova.
Så jäkla hardcore!

Var rädda om varandra!
//hellA



Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

Beklagar sorgen. :( Hoppas vistelsen blir fin oavsett.

Svar: <3
Hella Wingstedt

2019-01-01, kl 15:40:24
Skrivet av: L.

Youtube:a "Grotesco - svindemokraterna" och sången "I Skåne" , det är en exakt dokumentär om precis hurdant skåne är! Varsågod för restips!! : D

Svar: Haha tackar. ska lyssna.
Hella Wingstedt

2019-01-02, kl 12:14:36


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0