Hoppa över jul.

Igårmorse på Aftonbladet TV inledde de med att tala om att det är precis en vecka kvar till julafton.
Whut? Serri?
Jag blev lite förvånad faktiskt,trodde inte det var så kort tid kvar.
På grund av min sketna depression som bråkat väldigt mycket med mig så har jag noll julkänsla.
Det suger!
Jag ÄLSKAR julmys,julpynt,julfeeling och allt sånt så det är jättetrist att det är som det är.
Vanligtvis vid denna tiden på året har jag julpyntat så det står härliga till samt att granen redan stått klädd.
I år?
Inget.
Pallar inte.
Det gör att jag har väldigt dåligt samvete gentemot ungarna.
Jag vill inte fira jul alls i år.
Orkar inte.




Här kommenterar du:
Skrivet av: L.

Gör det du orkar. Du är bra nog!! Ta en timme och en dag i taget. En dag kommer du ut på andra sidan av den där mörka skittunneln. Tills dess, kämpa på ♡♡♡♡♡♡

Svar: Tack snälla du <3
Hella Wingstedt

2018-12-20, kl 16:18:49
Skrivet av: Micke

Hej världens snyggaste😘
Hoppas du känner dig bättre och att ni får en bra jul.
Mvh
En som tycker du är grym😘

Svar: Åh tack snällis ❤
Hella Wingstedt

2018-12-23, kl 18:36:55


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0