Hetta och raderat.

Den här värmen tar livet av mig!
Ni som älskar det måste ha nåt fel i huvudet 🤣
Jag fungerar liksom inte,kan inte göra nåt som involverar tankeverksamhet.
Det går knappt att röra sig innan man dryper av svett.
Önskar att takfläkten som ligger nere i källarförrådet satt uppe i vardagsrumstaket istället...
Jag tänker ju inte direkt följa med Papi när han flyttar utomlands på ålderns höst,minns inte vilket land det är han vill till,men jag vet att det är nåt sånt där äckligt varmt ställe,haha.
Igår kom det några regndroppar och det började blåsa som sjutton,det var ljuvligt!
Men det slutade lika plötsligt som det började.
Det är sån jäkla skillnad mot förra året,ughh.
En nätvän berättade att Nordpolen inte frusit så vi har ingen solreflex,det innebär tydligen att vi kan förvänta oss temperaturer upp mot sjuka 60°C runt 2020!
Att vi förstört vår planet så inåt helvete och att det blir varmare hela tiden kan ju knappast vara nyheter för någon,men att det skulle bli så snart,shit.
Jag hade hoppats att jag skulle vara död och begraven sen långt tillbaka när det blev så.

Jaja,nog om värmen.
Mitt Instagramkonto med tusentals bilder och ett par tusen följare blev permanent raderat...
Av Instagram themselves.
Jag blev så jäkla ledsen,fatta alla de bilderna som bara fanns där,inte någon annanstans.
Bilder på mig,barnen,djuren ja hela mitt liv sedan många år tillbaka - borta!
Man får inte en specifik förklaring till varför heller,så det är otroligt frustrerande.
När man ska logga in kommer det upp ett meddelande om att man brutit mot deras regler bara.
Det går inte att komma i kontakt med dem heller.
Visst finns det mailadress,men efter lite googlande så visade det sig att man nästintill aldrig får svar.
Jag tror  att det var pga något swastikarelaterat,vilket är helt sjukt om det stämmer.
Jag försöker informera människor om swastikans riktiga betydelse,att den är allt annat än en hatisk symbol.
Den lilla mustaschprydda fjanten Adolf STAL denna vackra symbol som är många många tusen år gammal,som förekommer i en väldans massa religioner.


Jag överklagade och överklagade och överklagade igen,men nope.
Inte ens minsta lilla respons.
Jag blir bara så ledsen,och vissa människor hade jag bara kontakt med på just insta.
Så när Instagram tillät mig,skapade jag ett nytt konto,började om från början.
Heter Morbida84 för den som vill följa/stalka/whatever 😉

//Hella























Här kommenterar du:
Skrivet av: Troiz

När personer inte tittar upp ordentligt information om saker. Så jävla tråkigt att du råkat ut för detta. Nu i dessa dagar tar folk åt sig mycket mer av saker dessutom. Blev själv blockad av en person för att den inte tålde att man kom med konstruktiv kritik angående sminkning <<. innan hon blockade sa hon att jag borde skämmas som ens sa det där...

Svar: alltså wow! jag fattar inte varför folk blir så förbannat kränkta av konstruktiv kritik 😲
Starsprinkle

2018-06-05, kl 18:21:07
Skrivet av: Tant anonym inte feg men blyg

Ja DU kanske det är dags att föra sig som vuxen Det finns regler att följa och man blir inte raderad utan starka skäl Skaffa ett jobb och lägg energin på att försörja dig själv Ut i solen du ser ju blek och emlig ut Du har väl sjön Tisaren på cykelavstånd.Spara ned dina bilder på en fil och kopiera i ett USB minne är mitt råd till dig.

Svar: Alltså,du är ju fantastisk 😂😂😂
Starsprinkle

2018-06-06, kl 12:24:16


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback