Sambo!

Ja jäklar i min lilla låda,jag är med sambo!
\nDet trodde jag inte när jag började chatta smått med den där mannen med de snälla ögonen boendes i Nykvarn.
\nHan har förresten rakat av skägget till min stora fasa.
\nJag höll på att börja grina,kände hur det brände där i ögonen,ugh!
\nDumma karl!
\nSäger som Mansondust,att det måste vara värmeslag eller något i den stilen :p
Ska fasen skriva kontrakt på att det aldrig får hända igen.
Han ser ut som en kriminell nalle...en kriminalle 😂


\nNu har han bott här ett litet tag så vi har väl vant oss i det stora hela,men den första veckan iaf,då gick det inte riktigt in.
\nHan skulle stanna kvar,han skulle inte åka hem liksom.
\nJätteunderlig känsla.
\nOh,att få båda våra namn på ytterdörren kändes häftigt!
\n
\nAtt vara sambo känns skitbra,ovant,roligt,störande och underligt typ ;)
\nOch än har vi inte strypt varandra,haha.
\nJag är dock väldigt nära att kväva honom med kudden på nätterna pga hans horribla snarkande!
\nDet är HEMSKT!!!
\nJag använder öronproppar när det är som värst MEN då sover jag dåligt pga dem,tycker det är jätteobehagligt att ha såna i öronen.
\nOh well,än lever han ;)
\n
\nInnan vi kunde bli sambos var han ju tvungen att hitta ett jobb och det gjorde han.
\nHan sökte allt vi hittade och han fick till och ned tacka nej till två jobb då han blev anställd som det mest perfekta - kyrkogårdsvaktmästare!
\nTyvärr är det bara säsongsjobb vilket är så jäkla synd för han trivs skitbra.
\nSå tidigt varje vardagsmorgon åker han iväg in till den största kyrkogården i Örebro,den norra där han gör det mesta från att klippa gräs till att begrava aska.
\n
\nOch jag är så jäkla glad över att ungarna är nöjda och accepterande.
\nJag var väldigt noga med att de var tvungna att ventilera med mig om det var minsta lilla som kändes fel etc med att vi skulle bli 4 här hemma.
\nDet har ju bara vart jag och kidsen väldigt länge liksom.
\nJag var ju halvt sambo med Fredde,men det var så jäkla många år sedan att Leeloo t.ex inte minns det alls.
\nSå givetvis skulle det bli en stor förändring,men allt går fint.

Det får räcka för nu,ögonen är jättetrötta och dessa varma dagar gör att Gela jag är i obalans.
\n
\nNattinatt//HellA


Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback