Vad börjar jag med?

Jäklar anamma vad mycket det är att skriva om,jag vet verkligen inte vad jag ska börja med så jag tänkte att ni får bestämma det.
Nu glömmer jag med all säkerhet något meeeen anyhow,något av följande:
*Jag har blivit med sambo.
*Min underbara,knäppa Megas finns inte längre.
*Jag gjorde nyligen abort.
*Mitt instagramkonto blev permanent raderat.

Och där kommer jag inte ihåg mer fastän jag vet att det är jäkligt mycket till.
Så,vad börjar jag med?

//hellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

Abort och sambo

2018-05-26, kl 06:13:36
Skrivet av: Anonym

Hur du blev sambo och om aborten skulle jag tycka vara intressant att läsa om.

2018-05-27, kl 00:10:31
Skrivet av: Tant anonym inte feg men blyg

Bra att Du gjorde abort av många skäl;-P

Svar: oh ja,jag vet,men vad tänker du?
Starsprinkle

2018-05-27, kl 09:59:37
Skrivet av: Anonym

Vad roligt att du är tillbaka! Beklagar sorgen med Megas 💖

Svar: tack snälla <3
Starsprinkle

2018-05-27, kl 20:39:14
Skrivet av: Danielle

Vad roligt att läsa ett inlägg här inne i gen 😁från din trogna läsare sen 11 år tillbaka

Svar: Åh Hej raring! Jag fipplar med nytt inlägg 😉
Starsprinkle

2018-05-29, kl 14:27:20
Skrivet av: Anonym

Neeej Megas </3 Väntar på update, men ta din tid :)

Svar: Tack ❤
Starsprinkle

2018-05-30, kl 00:10:43
Skrivet av: Troiz

Grattis till sambo och vad tråkigt med Megas, gör alltid så ont när ett älskat djur går bort :( Varför raderat Insta? Nån som gjorde det mot dig eller självvalt? :(

Svar: Tack tack ❤ har aldrig sörjt ett djur så mycket.
Ska skriva inlägg om insta ;)
Starsprinkle

2018-06-01, kl 12:35:33


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback