12 år

Wow så trött jag är idag!
Noll energi och ordentlig bakiskänsla pga sockerintag igår,blargh!
Så fort jag blundar så känns det som jag skulle kunna somna,men det har jag inte tid med.
Har ett berg av tvätt nämligen,ligger en vecka efter då vi helt glömde bort förra veckans tvättid,ugh!
Hann inte med allt denna gång,behövs mer än de 4 timmar passen är.
Passade förresten på att testa ett nytt sköljmedel från Grumme som jag fått i samarbete med Buzzador,denna med härlig doft av lindblom.
Det är växtbaserat,veganmärkt samt bra miljöval.
Smidig förpackning innehållande 600ml och räcker till ca 27 tvättar.
Älskar den lilla öppningen med kork,inget jäkla kladdande som det annars lätt blir.
Jag har inget att klaga på,tvätten blev mjuk och väldoftande och enligt Grumme så hjälper detta sköljmedel till att bevara kläderna fibrer vilket gör att de får ökad livslängd.
Om det stämmer så är det ju toppen!
Tummen upp från mig!


Oh well.

Min älskade Leeloo fyllde 12 år igår!
Wow!
Jag väckte Spike & Papi tidigt,fixade önskefrukost till det sovande födelsedagsbarnet som alltid består av nutellamackor och mjölk,sen tassade vi in på hennes rum och skrålade "Ja må ho leva" ❤
Efter frukost fick hon öppna nästan alla paket.
Kläder och mer kläder.
Gladast blev hon över en Gant t-shirt som hon fick av Spike,hon har önskat sig en länge.


Mina muppiga ungar är min raka motsats när det kommer till kläder,de bryr sig mest om fina märken medans jag blir lyckligast av second hand,haha. 😂

Senare på dagen så blev det födelsedagsfika,presenter från mormor som innehöll massa amerikanskt godis,samt det sista paketet från oss (jag,Papi,mormor samt Henke lade ihop)
När hon såg att det var en Iphone 6s som hon önskat sig så jäkla länge,så blev hon chockad och efter en liten stund började hon gråta av lycka och kunde inte sluta.
Lilla hjärtat mitt ❤




Nu ska jag runda av,klockan är massor och jag påbörjade inlägget runt lunch typ.

Nattinatt//HellA











Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0