Bitter

Deppig och blargh.
Känner mig halvt apatiskt,handlingsförlamad etc etc.
Har en hel del att göra och ännu mer jag skulle vilja göra men hur mycket jag än försöker så finns inte lusten där.
Inget känns lockande,allt är bara grått.
Hur ska jag komma ur denna cirkeln när det inte finns någon motivation?
Jag blir så frustrerad på mig själv,vill inte vara sån här.
Avskyr det!
Jag är så missnöjd men kämpar så hårt för att vara positiv.
Behöver komma ut men det gååååår ju inte!
Hund på recept säger jag bara,det hade hjälpt mig massor.
Tycker att livet kändes lite lättare när vi hade Igor här faktiskt.

Behövde bara spy ur mig lite.
Nu ska jag kolla vidare på "Continuum".
//HellA












Här kommenterar du:
Skrivet av: L.

Know the feeling! Uh... <3 Finns det nåt hunddagis eller hundstall/animalshelter i H-berg som du kan kontakta? Såna ställen behöver väl alltid promenadhjälp, tänker jag...

Svar: tyvärr inte.
Det fanns tidigare.
Hella Wingstedt

2018-11-26, kl 18:27:13
Skrivet av: Micke

Kan du inte få låna hunden ibland?
Kämpa på och ut och gå.
Kram
Micke

Svar: njae,tror ej det då det uppstod massa meningsskiljaktigheter...
Tack för pepp <3
Hella Wingstedt

2018-11-27, kl 08:15:47
Skrivet av: erica

Du kan inte pendla? det finns ju 2 hunddagis i Kumla du säkert kan vara på annars. vad hände egentligen med piercingstället du skulle vara på förut?

Svar: Det är inte alltid jag klarar av att åka tåg/buss ensam :(

Jadu,vad hände där...Det undrar jag med.
hon hörde inte av sig,väldigt oseriöst.
Hella Wingstedt

2018-12-18, kl 16:49:19


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0