Indiskt.

Vilken mysig kväll det blev i förrgår!
Det är inte ofta jag går med på att äta ute då jag så länge jag kan minnas tyckt det är jobbigt att äta bland andra.

Anyhow,när Papi kommit hem från jobb etc så drog vi in till Marieberg för att köpa tvål.
Ja,till köpcentret bara för att köpa tvål,haha.
För inne på "Normal" finns en helt fantastiskt väldoftande tvål.
Köpte en flaska för ett bra tag sedan och när den började ta slut och vi skulle ha mer var de slutsålda.
Mailade och bad dem ta in fler om det var möjligt och det gjorde de,yay!
Så vi köpte på oss iaf 3 flaskor 😍


Passade på att köpa en sån bältessele till Igor också.
Jag hade ingen aning om att det är lag på att hundar inte får vara lösa i bilen.
Det var några bekanta på snapchat som uppmärksammade mig på det.
Nu kan han åka med oss tryggt i bilen iaf ❤

Jo,innan vi åkte hemåt så satte vi oss på "Kosheli" som serverar indisk buffé.
Det fanns glädjande nog flera vegetariska rätter så vi mulade i oss så pass att jag var tvungen att knäppa upp brallorna,pjuh!
De som jobbade där var supergulliga och hjälpsamma och maten var mums,så dit ska vi absolut igen.

//HellA











Här kommenterar du:
Skrivet av: Micke

Låter som en mysig dag

Svar: mysig kväll :)
Hella Wingstedt

2018-10-17, kl 20:12:15


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0