Gräsänka

Holy crap,jag är gräsänka i nästan en vecka.
Haha,semeeester (-isch).
I måndags drog karln iväg med jobb till Piteå (94 mil) sen Arvidsjaur (95 mil),lååångt bort!
Först var det planerat att de skulle åka tåg,det tar cirka 12-18 timmar beroende på avgång.
Shiiiiit,hur pallar man ens sitta i ett tåg så pass länge?
Men vilket fall som helst så blev det glädjande nog för alla flyget istället,det tar typ 1,5 timma eller nåt sånt från Arlanda.
Lite skillnad där 😉
 
Jag vet inte varför men jag brukar få mycket mer gjort när inte M är hemma.
Som nu är jag inne på dag två av att böka runt som tusan här hemma.
Jag flyttar möbler och organiserar diverse.
Det kommer bli bra när det äntligen är klart men fram tills dess så ser det ungefär sjutton resor värre ut än vad det gör i vanliga fall.
Som att vi nyss flyttat in eller nåt.
Skit öööverallt!
Får panik av alla saker,gaaaaah!
Jag börjar bli klar så jag ser en ljusning minsann ;)

Imorgon fyller jag år vilket jag lyckats glömma bort två ggr bara denna veckan,haha.
Ska inte fira,orkar inte bry mig.
Mina födelsedagar gör mig mest deprimerad.
Inte för att jag blir äldre alltså,vet inte riktigt varför jag blir sån,vart så i hur många år som helst.
840404 klockan 09.20 hade morsan klämt ut mig.
Så 35 blir jag.

Nu ska jag slappa vid tv'n en stund tills ögonen svider ännu mera.
Nattinatt//HellA
 
 

Här kommenterar du:
Skrivet av: Troiz

Hoppas du får en bra dag :D

Svar: Tack tack <3
Hella Wingstedt

2019-04-04, kl 03:36:00
Skrivet av: Emma

Grattis på födelsedagen 😃💋

Svar: Tack snälla <3
Hella Wingstedt

2019-04-04, kl 18:31:39


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0