Så överraskad.

Jag & Spike har haft våra dunster och jag får många ggr tjata på ungen tills jag blir tokig.
Men åh vilken fin unge han är!
Jag är helt amazed över vad han gjorde idag och jag blev så paff.
Sådan omtänksamhet,sådant stort varmt hjärta!
Igår ringde han för att fråga om jag önskade mig något från "Cigge" (vapebutik) i Örebro.
Jag kikade hemsidan och skickade några skärmdumpar till honom.
Idag drog han iväg på road trip med sin flickvän,en överraskning var allt jag fick veta och att det var långt att köra.
När han sen kommer hem visar det sig att han åkt 2,5 timma enkel väg till Borlänge i Dalarna.
Why?
För att handla direkt från Cigge's huvudkontor/butik då det jag önskade mig var slut i Örebro.
Älskade knäppa unge ❤
Och som om inte den gesten var nog så hade han köpt allt jag skickat bilder på.
Jag blev så överraskad och rörd att jag började grina.
Och Spike blev helt paff då jag aldrig brukar reagera så.
❤❤❤❤❤


Morsan och lillebror var här en snabbis tidigare också.
Jag fick en bukett rosor och en bukett tulpaner av bror,samt en tulpanbukett och 500:- av morsan.
Så goa de är <3

Annars har jag mest fortsatt här hemma med att fixa och greja.
Nu längtar jag ihjäl mig efter sängen men först måste Frasse ut på en snabb kvällskiss.

//Hella












Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0