Frustrerad.

Efter att ha legat inne på avdelningen,operationsklar och allt i runt 6 timmar fick jag tyvärr infon att min operation blivit struken.
Läkaren förklarade att de inte har resurser,de måste dela OP-sal och t.ex akuta kejsarsnitt kommer in titt som tätt och de går givetvis före.
De hade en tid till mig om ungefär en vecka igen,dock kan det bli likadant då,ingen som vet.
Om jag nu ens lyckas hitta skjuts + hundvakt då.

Det känns rätt så jobbigt...
Man ligger där timme efter timme i ovisshet,jättehungrig och jättetörstig.
Man får dropp iaf.
Kunde ju inte ta mina mediciner heller så hela min dag blir förstörd då jag inte funkar utan dem.
Och inte får jag i min stav i bröstvårtan igen,gaaaaah!

/frustrerad

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0