Steril.

Söndag.
Åh,jag måste ju berätta - har äääääntligen fått tid för sterilisering!
Så den 22a blir det operation.
Jag vet att det är en sådan operation som görs på löpande band i det stora hela,MEN jag blir ändå så nervös.
Man vet aldrig om något går fel,risken finns ju alltid.
Så jag lär väl skriva nåt litet avskedsbrev eller nåt,så nojig som jag blir 🤣
Måste upp tidigt imorgon bitti,eller ja,det är ju officiellt måndag nu men ja,för att ta blodprov så jag blir godkänd för anestesi (sövd).
Klockan är redan massor så det blir inte mkt sömn.
Jaja.
Nattinatt//Hella









Här kommenterar du:
Skrivet av: Sandra

Jag tog bort allt utom äggstockar. Jag fick ett helt nytt liv. Ångrar det bara när jag håller i en nyfödd 🤣

Svar: Åh härligt! på vilket sätt fick du ett nytt liv?
Hella Wingstedt

2019-08-12, kl 05:41:54
Skrivet av: Sandra

Jag hade sån sjuk mensvärk och blödde väldigt mycket pga eds:en. Dåliga blodvärden och tålde varken järntabletter eller hormoner. 2 ungar gjorda på p-piller och den sista med kondom. Så jädra skönt att bli av med skiten.

Svar: ahaaa I see.
fasen vad skönt för dig <3
Hella Wingstedt

2019-08-13, kl 06:24:16
Skrivet av: Sandra

Helt underbart!

2019-08-14, kl 13:17:24


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0