Väntan på sterilitet.

Igår var det äntligen skolstart!
Parents be all like - HALLELUJAH! 🤣
En nervös Leeloo började 7an,frikki'n högstadiet.
Whuuuut?! Galet!
Och Spikey började 3an då han gick om 2an,så sista året nu då,whoop whoop!

Sterilisering imorgon!

Men åhhhh vad jag kommer bli galen pga uttråkning.
Ska vara inne på sjukhuset klockan 09.30 men inte förräns nångång under eftermiddagen är det operation.
Och jag ska vara fastande från midnatt.
Kul,kommer vara lagom hungrig och grinig 🤣
Shit,jag får klump i magen bara av tanken på att ligga där i en säng ensam bland alla främlingar.
Blargh!
Well,det är värt främlingar och timmar utan något att göra för jag ska äntligen bli steril!!! ❤
Ska kolla om jag kan låna en surfplatta så kan jag iofs fortsätta kolla på Game of Thrones.


Så... ifall jag mot förmodan skulle dö imorgon  - det har vart trevligt att blogga alla dessa åren och jag uppskattar er mina läsare <3

Puss//HellA 
 (bilden är från när jag tog blodprov inför op)

















Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

Varför fick han gå om? Lycka till med op!

Svar: Han fick kämpa med B körkortet.
Hella Wingstedt

2019-08-21, kl 23:30:33
Skrivet av: Anonym

Lycka till!

2019-08-22, kl 10:45:10
Skrivet av: Anonym

Lycka till!

2019-08-22, kl 10:45:13
Skrivet av: Anonym

Lycka till!

2019-08-22, kl 10:45:15


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0