Börja preppa!

Alltså holy fudging crap on a stick - vad det åskar!
Det har åskat varje dag i flera dagar nu,tror inte jag vart med om det innan.
Och det är inte småmuller,det brakar till som att hela jäkla himlen går sönder och jag nästan skiter ned mig.
Jag som inte ens är åskrädd liksom.
Nyss smällde det till skithögt så stackars Frasse blev livrädd,nu ligger han och skakar. 😮

Varmare klimat = mer åska.
Det kommer bara eskalera härifrån.
Jag måste seriöst börja preppa,har tänkt göra det i flera ÅR men det har inte blivit av.
Måste ta tag i det.
Fantiserar om vad jag skulle kunna göra med obegränsad budget.
Jag skulle t.ex bygga en redig bunker under mitt hus,fullt utustad med diverse nödvändigheter och givetvis en del onödigheter,haha.
I fantasin är ingenting omöjligt,dit går jag ofta 😍








Här kommenterar du:
Skrivet av: Micke

Åska är underbart🌩⚡️

Svar: ja alltså jag har inga problem med åska men den är ju en bieffekt av vår trasiga moder jord.
Hella Wingstedt

2019-06-20, kl 22:13:33
Skrivet av: L.

Frasse, är det vovven? Får han stanna hos dig? ♡

Svar: Frasse är vovven ja :)
nä inte vad jag vet men jag tänker kämpa för honom.
Hella Wingstedt

2019-06-21, kl 10:11:36
Skrivet av: L.

Klart du ska!!! ♡

Svar: <3
Hella Wingstedt

2019-06-29, kl 09:50:27
Skrivet av: Frida

Prepping är också kunskap. Så genom att lära dig mer om överlevnad kan du förbereda dig bra :-)
Finns massor med böcker och sajter

Svar: oh ja,absolut.
Hella Wingstedt

2019-07-13, kl 01:43:08


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0