Hormoner & tårar.

I torsdags var det skolavslutning för Leeloos del och oj så mycket tårar det var från alla håll & kanter.
Massa hormoner blandad med mängder av känslor hos alla kidsen som nu avklarat mellanstadiet.
Så nu är det sommarlooooov!
Tänk att Leeloo,min lilla sötfis gått ut årskurs 6 och har därmed gått mer i skolan än vad hennes mor gjort.
Stolt över min lilla dam  ❤
Högstadiet efter sommaren alltså,shit!
Lyckades inte få till en enda bra bild på,denna stal jag från hennes instagram och klippte bort vännen F som stod bredvid ^^


Från det ena till det andra...
Det har snart gått två månader sedan jag blev singel men det känns som några veckor,eller nåt i den stilen.
Och jag har bott själv med kidsen ett tag nu med.
Det är rätt ovant men både skönt och konstigt.
Kändes ledsamt att ta bort M's namn på dörren...
Men men,vi är vänner iaf och jag hoppas vi kan fortsätta med det under förutsättning att det funkar för oss båda.
Den som lever får se.

Pöss//HellA











Här kommenterar du:
Skrivet av: Micke

Fin du är på kortet😍

Svar: Åh tack så mycket :)
Hella Wingstedt

2019-06-17, kl 14:11:36


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0