Res på arslet.

Seriöst Frasse,att väcka mig innan klockan ens blivit 06.30 då det är sommarlov och allt - det är inte okej.
Han brukar väcka mig när han tycker att det är dags att resa på röven,då ställer han sig liksom på golvet bredvid mig och 'slänger' sig in i min sida,liksom gosar in sig,kanske slickar bakom mitt ena öra eller petar mig i ansiktet med tassen.
Haha mupphund.
Jag la mig inte förräns strax efter 02 i förrgår natt så när jag öppnade ögonen igår imorse kändes det som jag knappt sovit.
Nu imorse lät han mig sova ända till typ 09 innan han gosade in sig.


Frasse och jag har fått riktigt fin connection och jag trodde aldrig att jag ens skulle fastna för denna fula hund men han har blivit min bästis.
Och vore det inte för honom så skulle jag ju inte ens ta mig utanför dörren,nu är jag så illa tvungen.

Nu ska jag kolla vidare på 'Stranger things'.
//Hella



Här kommenterar du:
Skrivet av: lars

han var ju jätte fin :)

2019-06-29, kl 23:40:09
Skrivet av: L.

Småfula & konstiga hundar är ju dom BÄSTA! ♡ Finns det inte nån lag om besittningsrätt när det gäller hundar? Typ som med lägenheter, att har du varit skriven en viss tid som inneboende, så kan du få kontraktsrätt om du bedöms ha ett större behov av bostaden. Om ägaren inte kan/vill ta hand om Frasse, så borde han ju lagligt övergå till dig.

Svar: Du det vet jag inte,tvivlar på det men det hade vart grymt bra.
Hella Wingstedt

2019-06-30, kl 15:34:34
Skrivet av: Anonym

Skriv!!!

Svar: Ska försöka :)
Hella Wingstedt

2019-07-07, kl 10:36:02
Skrivet av: Anonym

Det skulle finnas fler som du❤️. Otroligt vacker och fin. Vore en dröm att få vara med dig. Kram fina du

Svar: oj,det var stora ord.
tack.
Hella Wingstedt

2019-07-15, kl 23:07:04


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0