Arboga

Idag var vi iväg på en liten road trip till Arboga.
Fick med Spikey också så det var kul att vara med hela familjen för ovanlighetens skull.
Det var nämligen bortamatch för Leeloos del,därav just lilla Arboga.
Tyvärr förlorade vi (Ekeby IF) mot IFK Arboga men de kämpade på bra.
Tycker det är kul att se Leeloos utveckling inom innebandyn,hur hon vågar mer nu när hon vart med i laget ett tag.
Det är härligt.
Uppvärmning ↓↓↓


I april blir det en lite längre road trip,till Hammarö närmare bestämt.
Verkar ligga mitt i ingenstans men i närheten (typ) av Karlstad.
Efteråt käkade vi på Subway innan vi drog vidare hemåt.
Jag är helt slut,så äckligt trött i både kropp & huvud.
Helt sjukt hur hårt jag påverkas av att vara bland folk.

Nu ska vi kolla vidare på "Breaking Bad",är inne på sista säsongen.
Fattar inte varför jag aldrig kollat denna serien tidigare,så jäkla spännande,jag får typ hjärtsnörp i varje avsnitt :p

//HellA
 



Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

Man kan säga att Hammarö är Karlstads svar på Lidingö 😜

Svar: Haha I see :)
Hella Wingstedt

2019-03-28, kl 20:43:16
Skrivet av: C

Vad ska ni göra på Hammarö? Där bor ju jag😊

Svar: Haha jag vet dessvärre inte vem du är ^^
Det är innebandycup,Leeloo spelar.
Hella Wingstedt

2019-03-29, kl 20:48:35


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0