Bilolycka.

Spike ringde mig i förrgår,han låg i en ambulans på väg till akuten...
Jag fick prata med ambulansmannen Adam som förklarade läget då Spike själv var för chockad.
Bilolycka på väg till jobbet i Västerås.
Spike in i stillastående fordon i 90 km/tim,den bilen in i den framför och den bilen in i den framför.
Man fick stänga E18 för att bogsera bort Spikes och den framför.
Han hade sådan sanslös tur för han klarade sig med en nyckelbensfraktur och några revbensfrakturer.
När han senare skickade bilder till mig så blev det hela mer verkligt och jag började grina,min unge kunde vart död liksom!
Han blev mycket väl omhändertagen på sjukan i Västerås,sen när han blev utskriven där på natten så kom hans chef och hämtade honom.
Så jäkla fint <3

Många "tänk om..."
Tänk om han kört gasflaskor just den dagen,då hade det blivit en redig explosion och troligtvis bara smulor kvar av både honom och de andra.
Tänk om det vart 20cm längre in,då hade benen vart borta som brandmannen sa.
90km/h in i ett stillastående fordon framför,det blir en sådan enorm kraft,så pass att två bilar får skrotas.
Snacka om att han har själar som vakar över honom.
//HellA



















Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

Men varför i helvete stod den bilen stilla?

Tur att allt gick bra.

Svar: vet ej,det kommer visa sig.
Hella Wingstedt

2019-11-18, kl 09:40:38
Skrivet av: Lisa

Men fy vad hemskt. Tur att det gick bra.

Svar: ja verkligen.
Hella Wingstedt

2019-11-18, kl 15:31:19
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se
Skrivet av: Anonym

❤❤❤

Svar:
Hella Wingstedt

2019-11-19, kl 23:58:53
Skrivet av: Anonym

Är spike misstänkt för vårdslöshet i trafik pga detta?

Svar: Vi vet inte vad som kommer hända,väntar fortfarande på att polisen ska höra av sig.
Hella Wingstedt

2019-12-03, kl 12:20:49
Skrivet av: Anonym

Snacka om änglavakt!

2019-12-13, kl 22:34:58
Skrivet av: Anonym

Kan du inte skriva ett sista inlägg och då meddela att du lägger ner din blogg istället för att bara sluta skriva 😫

Svar: Åh,jag kan inte göra det för jag har inte bestämt mig för att lägga ned.
jag VILL fortfarande skriva och har inte gett upp hoppet ännu.
Hella Wingstedt

2020-02-04, kl 21:05:46


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0