Rofyllt & ljus.

Det är ju bara så fantastiskt fint ute på kyrkogårdarna såhär vid Halloween,särskilt vid minneslundarna med alla tända ljus.
Kallt och burrigt ute men hade jag haft möjligheten så hade jag utan tvekan bara suttit där ett tag och njutit av hur rofyllt det är 

Jag,Spike & Frasse åkte ut till Hallsbergs kyrka när det blivit mörkt.
Tände ljus hos Zora,min farsa samt hos Spikes far & farbror.
Har egentligen många fler nära som dött.
Känns nästan som att hela släkten är död.
Mormor,morfar,farmor,farfar & min moster.
Har en farbror kvar dock,han bor i Motala och har hunnit bli 88 tror jag det är.
Han använder t.o.m Facebook,rätt ballt.
Min morsa kan inte ens använda en VHS 😂

//HellA









Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

ALLA HELGONA!!!!!!!!!! INTE halloween!

Svar: Haha okej då 😊
Hella Wingstedt

2019-11-03, kl 00:05:53
Skrivet av: Anonym

Halloween är alltid den 31 okt och alla helgons dag första söndagen därefter typ. Men hur som helst så är det inte samma sak.

Svar: tack för förtydligande,jag snurrar alltid ihop det där
Hella Wingstedt

2019-11-03, kl 13:10:52


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0