Var gör jag av punk tishorna?

Håller på och går igenom massa kartonger och ikeapåsar med kläder och blev lite...fundersam.
Vad sjutton gör man med sina gamla slitna punk t-shirts när man inte klarar av att sälja eller skänka bort dem,men inte heller vill bära dem då 90% sitter illa så man ser ut som en säck...typ.
Nån som har en sån där enkel och superbra idé som min hjärna vägrar tillverka själv?


Här kommenterar du:
Skrivet av: Johanna

Lapptäcke kanske? Eller kuddfodral? Tygpåsar.

Svar: oh kuddfodral och tygpåsar gillade jag
Tack!
Hella Wingstedt

2019-11-01, kl 21:30:03
URL: http://divinemadness.se
Skrivet av: Jag

Sätt upp dina favoriter i tavelramar och häng upp på väggen. Finns billiga ramar på Ikea med plexiglas!

Svar: Åhh tack!
Hella Wingstedt

2019-11-02, kl 06:05:05
Skrivet av: Troiz

Återbruka! Precis som de andra säger så kan du hitta nya användningsområden för dem. Tavelidéen låter ju perfekt :)

Svar: att återbruka är givet för mig :D
Hella Wingstedt

2019-11-02, kl 12:08:24


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0