Behöver ditt nummer!

Till gamla kära anonym,som älskar att hata mig - kan du skicka mig ditt nummer,eller kanske din mail,så kan jag kolla med dig före jag skriver nästa inlägg,om det är ett lämpligt ämne.
Okej?
Bra,tack 😘


Här kommenterar du:
Skrivet av: Thina

Inget man ska nämna? Varför inte? Är väl skitbra att någon som faktiskt upplevt det talar öppet om det så folk som går i funderingar kan googla å hitta?

Svar: exakt!
Hella Wingstedt

2019-10-06, kl 23:29:13
Skrivet av: Anonym

Shit vilken tönt. Skicka meddelande till mig på Messenger så ska jag fråga ett par frågor till dig om en sak. Ha det gött kram. Mvh Daniel L.

2019-10-07, kl 10:29:00
Skrivet av: Anonym

Alltså herregud, att människan orkar? Så jäkla patetiskt beteende. Tycker du är bäst som är öppen om saker, du bidrar till att riva ner tabu-murar kring mycket, och det är fan guld värt.

Svar: åh tack! ❤❤❤
Hella Wingstedt

2019-10-08, kl 01:03:50
Skrivet av: Anonym

Vågar anonym inte yttra sig här nu? Vore intressant om personen kunde tala om varför hen beter sig på det viset, mår hen bättre av att trycka ner någon annan? Har du gjort hen något? Har hen inget eget liv?

Svar: undrar lite samma sak.
tycker synd om denna människa.
Hella Wingstedt

2019-10-09, kl 09:09:36
Skrivet av: Anonym

Umgås du inte med flatorna längre förresten?

Svar: alldeles för sällan.
Hella Wingstedt

2019-10-09, kl 09:10:28
Skrivet av: L.

Hahahaha! Men guuud vad är det för no-lifer... sitta och hata anonymt känns ju jävligt gubbe-på-aftonbladet-chatt-2012...

Svar: Hahahha fantastisk kommentar ❤
Hella Wingstedt

2019-10-11, kl 22:18:35


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0