Ensam kvar.

Fredag 23.50
Jag får på riktigt ångest av facebook/messenger så jag ska faktiskt avaktivera mitt konto,samt avinstallera messenger.
Jag har gått och tänkt på det rätt lång tid nu och nu ikväll kom jag fram till att jag skiter i detta. 
Orkar inte.
Man ska vårda sina relationer men jag gör inte det,har inte orken.
Hör aldrig av mig till någon och svarar sällan på Messenger trots att det är folk som jag tycker mycket om.
Jag vet inte vad fan det är för fel på mig.
Jag kommer bli helt ensam till slut,det är jag fullt medveten om,men inte ens den vetskapen gör att jag orkar svara eller höra av mig.
Folk lär tro att jag inte bryr mig ett skit om dem,men så är det inte.

Det är fredagkväll och jag är frikkin' barnledig,så sitter jag i min säng,bölar och snörvlar.
Patetiskt.
//HellA


Här kommenterar du:
Skrivet av: Danielle

Stor kram

Svar:
Hella Wingstedt

2019-10-19, kl 07:49:07
Skrivet av: Anonym

Vet hur känslan är men tyvärr så brukar vännerna försvinna när man aldrig hör av sig eller svarar :( Då känner dom sig nog bara i vägen eller något. :(

Svar: ja men precis,så skulle jag själv känna liksom.
Så det har jag full förståelse för.
Hella Wingstedt

2019-10-19, kl 13:50:22
Skrivet av: Troiz

Riktiga vänner blir kvar vare sig man tar bort ett socialt konto eller inte :( En vän till mig gjorde samma sak iom att hon var sällan på FB, Twitter etc, men hon är fortfarande kvar i mina och andras bekantskaper även om vi inte hörs av lika mycket.

Vad jag vill säga med detta är att du inte ska oroa dig, och försvinner folk så var de inte äkta i slutändan.

Svar: Tack för de orden ❤
Hella Wingstedt

2019-10-19, kl 14:38:27
Skrivet av: Anonym

Mig blir du aldrig av med hjärtat. ❤ Puss/ Cim

Svar: Det vet jag faktiskt 🥰🥰🥰
Hella Wingstedt

2019-10-19, kl 16:04:01


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0