Facebook - gone.

Söndag 23.16
Jag har bara gått några timmar sedan jag avaktiverade Facebook & Messenger,och redan har jag stött på problem.
Har ju haft FB så länge att man inte tänker på allt det är kopplat till,vilket är en hel del kan jag säga.
Mängder av ställen där jag loggat in genom facebook eller registrerat mig genom facebook.
Ughhh.
Helt sjuuuuukt vilken makt de har egentligen.
Aja,får se hur det går...måste ju gå att logga in på "vanligt" sätt.

//HellA




Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

Registrering via fb borde egentligen innebära att du registreras med samma epost som din fb registrerades med. Så den mejlen + lösen borde gå. Förhoppningsvis!

Svar: Jag testar :D
tack.
Hella Wingstedt

2019-10-22, kl 15:16:35


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0