Lov,semester & kläder.

Höstlov men vart uppe tidigt nästan varenda dag ändå.
Leeloo hade nämligen lovskola måndag & tisdag,resterande dagar väckte Frasse mig.
Tisdagen hade vart så slapp hela dagen,de hade knappt gjort något sa hon,så jag fattar inte vad poängen är om de inte ska plugga?
Det var inte jättepoppis att berätta för henne att hon skulle till skolan på lovet. 😋
Men så kan det gå om man inte anstränger sig.

Jag sitter här och njuuuuuuter av att vara helt själv hemma.
Leeloo är hos stödfamiljen extra länge denna gång och Spike är iväg och jobbar.
Det är frikki'n semester I tell ya 
Jag ska strax packa i så mycket kläder jag kan i några påsar från 'Sellpy' men nu kollar jag sista avsnittet av "New Girl".
Jag har så jäkla mycket kläder som ligger ivägen här hemma,båda efter mig och Leeloo.
Hade först tänkt lägga ut på köp och sälj grupper på Facebook men nu har jag ju inte FB längre och jag pallar inte lägga upp på Tradera.
Så hittade jag Sellpy,det får duga.
Tyckte först det sög att man bara får 40% av summan men nu orkar jag inte bry mig då jag blir galen på klädkartongerna i mitt sovrum.
Ser ut som jag ska flytta.

Hoppas ni har en fin Halloween ❤ //HellA















Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

Tror du att du får nåt sånt? Vet att dom oftast gärna bara plockar ut märkeskläder. Inte lönt för dom att sälja annat typ.

Svar: njae kanske några enstaka grejer.
Hella Wingstedt

2019-11-02, kl 10:19:40
Skrivet av: Anonym

*sålt ska det stå 🤦‍♀️ tror du att du får nåt sålt? Här själv stått på loppisar, lagt ut på facebook och tradera och ändå inte fått sålt trots att det varit märkes i fint skick 😒

Svar: Jag förväntar mig faktiskt inte att få något sålt direkt så det är vara en bonus om det blir det ^^
Hella Wingstedt

2019-11-02, kl 10:21:27
Skrivet av: Anonym

Jag har oxå skickat grejer dit! Fått en hel del sålt, ofta sånt som jag själv inte trott skulle sälja. Sen känns det bra att det som inte blir sålt återvinns 👍

Svar: ja men eller hur! Jag avskyr när saker kastas. återvinning ftw <3
Hella Wingstedt

2019-11-02, kl 21:02:41


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0