Fucka upp.

Verkar som att jag lyckades fucka upp inlägget jag skrev igår gällande sterilisering....god damn it!
Orkar inte skriva om allt heller så...i korta drag: operation idag i Lindesberg,sitter i skrivande stund i bil på väg dit.
Mathias är snäll som kör mig dit,väntar X antal timmar och sedan kör hem mig igen.
Uppskattas så INÅT!
Hade jag inte kunnat komma idag så skulle de stryka mig från väntelistan enligt en sköterska på sjukhuset i Örebro.
Wtf?
För att jag var tvungen att omboka en tid för ca 2 veckor sedan då jag inte kunde ta mig varken dit eller hem.
Jaja,nu ska det förhoppningsvis bli av iaf.
Sköterskan på Linde lasarett sa att det är rätt ovanligt att de måste stryka en operation nämligen.

Nu ska jag kedjevejpa och lyssna musik resten av bilfärden.

Tudeloo//HellA






Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

Vad bra att du är steril det skulle du varit vid födseln om nån frågar mig men det du glömmer är att man åker buss till Lindesberg och det gratis Utnyttja snälla före detta killen.. så typiskt dej
Du kanske inte orkar åka buss för det tär på den redan late att passa en så tidig buss men men
Det är ju så också att detta lilla ingrepp är inget man egentligen ska nämna du är pinsam

Svar: Du är alltid lika snäll och trevlig.
puss på dig.
Hella Wingstedt

2019-09-29, kl 15:16:22


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0