Glad & steril!

Jag är så glaaaaaad för nu kan jag aldrig mer bli gravid!
Whoop whoop *doing a happy dance*
Det är totally värt smärtan!
Detta är ett fantastiskt bra väl jag gjort här i livet.
Jag har rätt så ont och svårt att röra mig,men hey - jag lever.
Det står att man kan ha som molande mensvärk efteråt...Hah! Kyss mig i arslet!
Det gör väldigt mycket ondare än så kan jag ju tala om.
Både inuti och utanpå magen,samt axlarna.
De fyller nämligen buken med koldioxid under operationen,sen töms den genom ett ingångshål i naveln,MEN det blir alltid lite gas kvar.
Jag minns inte hur läkaren förklarade gör jag var lite drogad,men nåt om att den sista gasen går upp till nacke och axlar...typ.
Det är inte skönt.

Alvedon & Ipren kombo hjälper bara en liten stund :/
Och magen är så svullen,ser ut att vara på smällen,dang.
Min kära storebror Micke tyckte att vi kan använda mig som badboll...

Och shit vad ont det gör när jag ska fjärta!
Hoppas jag läker snabbt iaf.


Läkarna och sköterskorna på Lindesbergs lasarett var alla supergulliga och jag kände mig hela tiden väl omhändertagen.
Allt kändes generellt sätt bättre än på USÖ faktiskt.


//HellA
















Här kommenterar du:
Skrivet av: Sandra

Linde är så sjukt mycket bättre än usö! Går inte att jämföra.
De fick inte ut någon luft på mig, så jävla ont. Och inte gick det upp i axlarna heller utan stannade i magen. Vilken smärta. Kunde inte sitta, ligga stå utan fick liksom halvsitta, i 3 dygn. Ska se om jag hittar bilden och skicka messenger Tog flera veckor att bli av med skitdb

Svar: omg! stackare! kan inte ens föreställa mig.
Hella Wingstedt

2019-09-20, kl 03:42:48
Skrivet av: Wifeey

Har funderat på att oxå göra de men vågar inte riktigt ta beslutet

Svar: jaså? orolig att du ska ångra dig?
Hella Wingstedt

2019-09-20, kl 05:37:14
URL: http://wifeey.se


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0