54+1 fönster.

Ca kl 15.
Det är bara februari,solen skiner och jag kan ha balkongdörren öppen till katternas förtjusning.
Shit så skönt att vädra ur lägenheten lite från alla instängda fjärtar. 😉

När solen inte lyser rätt in i vardagsrumsfönstret längre så ska jag putsa av dem,vore rätt trevligt att kunna se ut.
Det lägger sig en hinna av VG (vegetabiliskt glycerin) när man kedjevejpar inomhus nämligen.
Tog köksfönstrena häromdagen och jag blir glad så fort jag går ut i köket och kan se ut,haha. 
På tal om fönster så har jag två önskningar: att jag hade persienner/rullgardiner eller liknande samt att jag hade råd att anställa fönsterputsare.
Finns inte en enda persienn i hela lägenheten och våra fönster är så jäkla stora så det skulle kosta många penningar att införskaffa.
Bara vardagsrummet t.ex,hela ena väggen består av 3 fönster på totalt (nästan) 4 jäkla meter.
Gaaaah!
Fönsterputsare då det är treglasfönster,jag pallar verkligen inte att rengöra 6 rutor i ett enda fönster.
9 styckna i lägenheten,det blir 54 (!!!) jäkla rutor,ughhhh!
Plus ett litet i ena badrummet men det räknas inte.
Så jag tar bara insidan.... 😳

(Kök,före & efter.)

//HellA












Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

En fråga. Hur ser du på ditt liv? Var det såhär du hade föreställt dig det eller hade du andra drömmar om hur ditt liv skulle bli? Och isf, hur hanterar du det?

Svar: mitt liv,ojojoj.
Nej det är ungefär raka motsatsen till hur jag önskade.
kanske därför jag levt med depression i hur många år som helst,jag vet inte?
hur hanterar jag det? Jadu,jag vet inte riktigt,jag är i krig med mig själv exakt varenda eviga dag.
Hella Wingstedt

2020-02-20, kl 11:11:24
Skrivet av: Anonym

Hej
Kan du inte göra ett inlägg om sex,
Kram

Svar: Det är lite svårare då mina kids eller deras vänner kanske läser.
Hella Wingstedt

2020-02-21, kl 08:26:23
Skrivet av: Anonym

Ok förstår, hade varit spännande att höra vad du gillar annars.

2020-02-21, kl 23:57:02
Skrivet av: Anonym

Varna barnen om sexinlägget så läser dom det på egen risk! Jag menar, vilken unge vill läsa om sex där ens mamma figurerar i texten 😆

Svar: Haha sant sant.
meeeen de får ändå höra från vänner.
Hella Wingstedt

2020-02-24, kl 13:55:00
Skrivet av: Anonym

Du kan väl uppdatera ändå om något annat.
Kram

Svar: absolut :)
Hella Wingstedt

2020-03-01, kl 10:45:17


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0