Tid att läka.

Först nu,sisodär ett halvår (?) efter att jag och M gjort slut så är det äntligen dags för mig att sörja,läka och försöka gå vidare.
Dumma som vi är har vi haft kontakt hela tiden och umgåtts,det är omöjligt att gå vidare då.
Vi har vart som i något twilight zone liknande,jag vet inte...
Men nu har det kommit till den punkten att jag inte klarar det längre,jag mår inte bra.
Så idag var sista dagen med kontakt,från och med imorgon är det fullt fokus på mig själv och att hitta mig själv igen,vem jag är utan honom.
Vi båda vill kunna vara vänner,vi trivs i varandras sällskap och har kul ihop.
Framtiden får visa om det går,jag hoppas det men ja...mitt hjärta är så trasigt och det lär dröja innan jag lyckats plåstra,pussla och limma ihop det.

Jag hoppas även att jag kan hitta tillbaka till lusten att blogga.
Eller nej,lusten har hela tiden funnits,jag har bara inte funnit ro till att skriva I guess.
Sen har jag iofs inget att skriva om,mitt liv är så innehållslöst men men.

Well,det var ett litet livstecken från mig.

Frid & lycka 🕉//HellA




Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

Välkommen tillbaka <3 Starkt beslut, önskar all välgång och en läkningsprocess som leder till mycket personlig utveckling och styrka.

Svar: tack snälla ❤❤❤
Hella Wingstedt

2020-02-11, kl 23:31:09
Skrivet av: L.

Välkommen tillbaka!! ♡

Svar: taaaack <3
Hella Wingstedt

2020-02-12, kl 11:09:49


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0