20! Fattar ni,20!?

Jag har lite svårt att greppa att min förstfödda nu är 20 år gammal.
JAG var ju nyss 20,typ. 😉
Igår när klockan var 06.04 så var det precis 20 år sedan som jag precis klämt ut honom.
En sån liten alien,47cm lång och 2640 gram tung.
Han hade säkert vägt mer om han hade kunnat stanna i min mage tills jag gått fulla tiden,men 3 veckor tidig var han.
Jag fick nämligen en redig havandeskapsförgiftning och blev inlagd på sjukhuset i Örebro där de försökte sänka mitt blodtryck osv.
Det gick inte,det blev bara värre så en drös läkare samt sköterskor kom in till mitt rum och talade om att de skulle sätta igång mig.
Lilla 15 åriga jag var livrädd,så rädd att mina ben skakade okontrollerbart.
Och Körven,Spikes pappa hade vart tvungen att lämna sjukan tidigare under kvällen,inte frivilligt dock.
Han var kvar i Örebro,sov hon sin syster och när jag äntligen fick tag i honom så sprang han hela vägen till sjukhuset,och tappade brallorna flertalet ggr på vägen,hahaha.

Vilken liten fin alienunge vi skapade tillsammans.
Älskade älskade Spike Cyrus Sid ❤








Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

Grattis Spike! Och grattis Hella till 20-årig mammadag!

Svar: taaack ❤
Hella Wingstedt

2020-03-05, kl 00:03:17
Skrivet av: Cim

Bilden som hela min skola pratade om! :D Och jag bara kände i min själ att du var min systeryster. Märkligt det där!, att vi lyckades känna samma person så vi kunde få kontakt!

Fan vad gamla vi är nu, haha. Lite härligt ändå! :D

GRATTIS SPIKE!

Svar: åhhhh fining där ❤❤❤
systeryster 4 evvahh!
Hella Wingstedt

2020-03-05, kl 07:06:02
URL: http://mansondust.com/
Skrivet av: L.

Grattis lilla alien som blivit stor! ♡ :)

Svar: <3
Hella Wingstedt

2020-03-07, kl 19:35:48
Skrivet av: Anonym

Du är otroligt fin och grym tjej❤️

Svar: Men tack snälla <3
Hella Wingstedt

2020-03-09, kl 07:44:52
Skrivet av: Anonym

Kan du inte uppdatera!
Gillar att läsa om dig. Kram

Svar: vet inte vad jag ska skriva.
mitt liv är så sanslöst ointressant.
Hella Wingstedt

2020-03-12, kl 21:18:57
Skrivet av: Anonym

Nej du har fel, du är grymt intressant.
Om du fått ändra något i ditt liv vad skulle det vara? Skulle du kunna tänka dig att ha en sex partner? Hur är du som flickvän?
Kram

Svar: Det kan jag svara på i ett inlägg så snart jag orkar :)
Hella Wingstedt

2020-03-15, kl 13:15:00
Skrivet av: Anonym

Uppdatera din blogg! Speciellt nu i dessa tider så behöver man lite att läsa!!!

Svar: Ska försöka ta tag i det :)
Hella Wingstedt

2020-04-09, kl 23:43:33
Skrivet av: Anonym

Hej porris kan du inte skriva något roligt❤️

Svar: Nåt roligt vet jag inte men jag ska försöka ta tag i att skriva lite :)
Hella Wingstedt

2020-04-10, kl 17:04:48


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0