1159,50:-

Fixade till oss i förmiddags.
Jag,Majki och Leeloo.
Gottis hade inte särskilt mycket att fixa till bortsett från ett halsband plus koppel ^^
Så tog vi bussen upp på byn.
Först till Apoteket för att hämta ut min himmelskt billiga medicin.
Kostade bara 1159,50:-
Seriöst,jag blir ruinerad när högkostnadsskyddet börjar om från noll.
Festligt värre och mina förbannade antidepp måste jag ju ha!
God damn it!
Jag fullkomligt avskyr att min sort är så förbannat dyra!
Efter att motvilligt betalat de dyra pengarna som jag önskade kunde gått till något roligare så knallade vi vidare till Ica,handlade lite smått och gott där sen hade jag tänkt vi kunde sitta och bara slappa ett tag men det tyckte inte min hane.
Han ville hem snabbt då han fortfarande inte är helt frisk,lungorna är inte alls bra ännu.
Så istället för att vänta en timme på bussen så knallade vi snällt hemåt.
Sista biten var riktigt plågsam då jag hade på mig skor med klack & platå.
They were killing my sweet feet!
Hade jag vetat att vi skulle gå hade jag inte tatt på mig såna dojjor.

Under eftermiddagen vilade jag och Leeloo en stund.
När vi vaknade var det bara att bättra lite på sminket och håret för att sen gå upp till Marie.
Det var lite läskigt med människor jag inte kände där.
Totalt 3 främlingar blev det för min del.
Det var nämligen en tjej där (vän till Marie) som läser av och 'låser upp' energier,samt att hon hålls med zonterapi.
Mycket intressant.
Så fikade vi och surrade lite allmänt.
När hon (Helene heter hon btw) och jag gick ut på balkongen för att röka så läste hon lite snabbt av min energi för jag undrade lite saker etc.
Varenda grej hon sa stämde till punkt och pricka.
Good shit I tell ya.
Jag beställde en tid hos henne i slutet av april för en total avläsning samt försöka låsa upp vissa grejer.
Mycket mycket intressant,spännande och faschinerande tycker jag!

Drack på tok för mycket kaffe så när jag kom hem sen mådde jag lite smådåligt av allt koffein,uhhh!

Och just nu sitter jag och förbannar mig själv för att jag inte köpte nån choklad när vi ändå var uppe på Ica.
jag är suuuugen och det är fredag liksom,gaaaaaah!
Inte får jag dricka PepsiMax heller,bara kolsyrat vatten då jag gick med på en överenskommelse med majki.
Jag DÖR här ffs!

Nattinatt//hellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0