Bäveranal!

Nyss vart ute med hund och en Leeloo i det sköna vädret.
hade luvtröja och tunn jacka o kände faktiskt det var för varmt.
LOVE IT!
VÅÅÅÅÅÅR!
Den mest underbara årstid som finns!
Älskar den!

Nu hör jag att kaffebryggaren tystnat där ute i köket så jag ska ta mig en mugg kaffe.

I eftermiddag kommer finaste Anna o hennes vildingar hit o dricker lite kaffe och snackar skit.
Det var för längesen,så det så!

Igår trodde jag det var loppis borta i Handelshuset så jag,mor,kids o hund knallade bort dit.
men nixpix,det var visst idag istället.
Vette fan varför jag fått för mig det var igår.
Så vi gick bort till Netto istället.
jag invigde mina nya dojjor.
Supersköna fastän de är snygga.
Det är fan lite smått ovanligt.
Alltså att skor är både snygga och sköna :)
Me likey!

Så var morsan och Marie här igår,drack kaffe och lite tantprat typ.
Alltid trevligt.

På kvällen var jag så uttråkad och ensam.
Blaaargh!
Stod en ensam öl i kylen som jag tog.
Smakade väveranal dock...'sort guld' är verkligen bäveranal.

Men den var kall .
Sen raggade jag till mig ett par öl till från en kompis o satt o lyssnade på gamla 90talare som 'sin with sebastian' och 'right said fred'.

Ljuvligt.
3 öl senare och jag var onykter så det märks att det var ett tag sen nu som jag drack.
Lekte med mig själv och slocknade ^^
Hahaha.

Vaknade alldeles för tidigt.
Tror klockan kanske var 7.40 nånting när jag hörde att Leeloo satt och plinkade på sin lilla leksakssynth ^^

*gääääsp*



Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0