Massa maskiner

Precis vallat Gottis för sista gången idag och precis innan det hämtade jag upp sista tvätten från tvättstugan.
YAY,finally done!
Har hållt på sedan klockan 15,fy farao.
Så många maskiner,vet inte ens hur många.
men typ 6,7 eller 8 stryckna.
Blev en helvetes massa badlakan och sängkläder som tog upp massa plats.
Tur man inte byter det varenda dag,
Hade jag iofs en granne som gjorde för många år sen.
Fatta vad jobbigt!

Har vart en jättefin dag så Leeloo har lekt ute med vännerna större delen av dan.

Jag har lyssnat på 'Tiger Army' typ heeeela tiden,skönt som fasen att kunna dra på volymen när inga kids är hemma :D

Imorgon kommer Fred och hämtar resten av sina grejer...

Nu är jag bara allmänt jättetrött så jag återkommer imorgon istället.

nattinatt//HellA

(har nu vant mig vid mitt failhår och gillar't.
Ska bara i mer rosa så blir det skitbra)

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0