Zombie island.

Damen Leeloo kom hem runt lunch idag,så nu är det back to normal again.
Ingen som helst aning om när hon kommer träffa H igen actually.

Det är måndagskväll men större delen av dagen har jag vart övertygad om att det var söndag,lite smått förvirrande.
När jag vaknade efter en tupplur så var jag tvärsäker på att det var söndagkväll när det i själva verket var måndag och klockan var runt 12 typ.

Oj,där smällde just glödlampa nummer 2 idag.
Vad fan?
Bara pangar till.

Idag...
Planterat..
Dammsugit..
Skurat golven..
Omranstädat..
Tvättat..
Diskat..
Haft mamma här en stund..
Letat på nätet efter vinterdojjor som inte är sjukt fula..
Druckit en kaffe med Anders..
Vart till Lidl o handlat lite..

Ja,och lite sånt.

Nu ska jag bara kolla till mitt ' Zombie Island' på fejjan (som ni föär övrigt borde spela o bli granne med mig) sen blir det sängen.

Nattinatt//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0