Mina hål är tillräckligt stora.

HAH igår drog jag igenom sugröret från min rom & cola genom nosen och läppen samtidigt som jag sög i mig av drinken.
Hahaha,jag har alltid velat göra så och nu äntligen har jag tillräckligt stora hål.
Roliga mål man har ;)
Lite partytrick sådär.
Fotade aldrig det igår men gjorde det nyss.

Försöööök ignorera att jag ser för jävlig ut.
Duschen tidigare idag gjorde mig iaf lite piggare men större delen har jag vart halvdöd och mått illa.
Förr blev jag sällan bakis men nu är jag väl gammal I guess :p

Jag,Spike och Björn (som vart här halva dagen) satt inne på Spikes rum och sorterade Lego.
Sorterat efter färg osv så det blir lättare för honom sen när han ska bygga särskilda saker osv.
Ungen har så jäkla mycket lego för flera jävla tusen.
Det kommer dröja många dagar innan vi blir färdiga.


Well,well..Nu ska jag lägga mig i soffan en stund,sen blir det att krypa ned under täcket.
Upp tidigt då det är skola för Spikes del imorgon.

Bilder från igår finns i min bilddagbok,eller *host* 'Daywievs' menar jag ju såklart.
Länk finns här borta till höger -------------->
//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Malin

Har läst din blogg till och från ganska länge, men nu kollar jag varje dag för att se om du lagt upp något nytt videoklipp.

Det är så kul att du har börjat med det, du verkar så klok och snäll och jag vet att du har hört det här förr, men du har sååå mysig röst!

Kram på dig vackra människa! Vill ha dina ögon! ;)

2011-11-07, kl 16:38:04
Skrivet av: starsprinkle

Åhh tack snälla söta du!

Jag blir jättesuperglad :D

Puss på dig!

2011-11-07, kl 19:12:33
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0