Ninjan & kattfall.

Just hemkommen och nybryggt kaffe i favoritkoppen.
Tänkte skriva några rader innan jag börjar plocka och tar hand om disken.

Jag och Leeloo var iväg ut en sväng.
Knallade bort till 'turken' (kiosken) för att köpa cigg o en glass.
Sen satte vi oss i en lekpark där vi stötte på Holgerbär och hennes man o ena ungen.
Så vi blev kvar där ett tag.
Leeloo lekte och vi vuxna snackade strunt.
Sara - jag ska dra med mig ungar och karl nästa gång han kommer för lite umgänge,vad tror du om det?
Vore trevligt!

Igår följde Ninjan med Björn hem.
Han ska ha henne på prov,se om det funkar.
Jag håller tummarna för hon trivs verkligen inte alls bra här hos oss.
Hon hatar de andra katterna och de har fightats,skrikit och morrat åt varandra.
Trots att hon är van att bo med andra katter.
Well,vi får se vad som händer och sker.
Hon är en så go och fin katt <3

Och på tal om katter så föll Prutten ned från balkongen häromdagen.
Vi satt här inne i vardagsrummet o jag tyckte jag hörde ett svagt ynkligt jamande utifrån.
Bad de andra att vara tysta så hörde jag det igen.
På balkongen såg jag att Snorre stirrade ned på något.
Jag kollar ned o ser Prutten på grannens balkong.
Springer ut snabbt som fasen så hon inte skulle hinna springa iväg i panik o när jag kom ned så hade hon gömt sig i ett hål i marken som är under grannens balkong.
Hon var så rädd lilla stackaren,jamade ynkligt och tittade på mig med stora ögon medans jag försökte locka ut henne.
Efter en liten stund fick jag tag i henne och bar upp den skakade lilla damen.
Pjuuh sån jäkla tur att hon inte bröt något eller sprang iväg.

Nej men shit,jag blir aldrig klar med det här inlägget.
Slutar nu med en eller två egopics.
//HellA




Här kommenterar du:
Skrivet av: Anna

Hon kanske är van med den katt hon "växt" upp med. Så kanske därför de inte går bra? Kan kanske vara för du har bara en hona o de andra hanar va?

Hoppas hon får de bra i varjefall för hon är en underbar katt.

Tur de finns människor som du som kan ta hand om dem. Vi kunde ju inte ta en till vilket kändes jättejobbigt då denna katt är helt underbar o alltid varit min favorit när ja hälsat på dem.

2012-04-15, kl 10:35:09
Skrivet av: Sara

Ja det tycker jag verkligen!

2012-04-15, kl 19:25:21
Skrivet av: starsprinkle

Anna

Ja,det tror jag oxå,nästan säker på det :)

2012-04-15, kl 21:37:39
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0