Förändringar?

Alldeles snart nytt år alltså.
Börja om på ny kula (varför säger man ny kula,vad är det för konstigt?) för många,inklusive mig..och Majki.
Vi har blivit så feta båda två men särskilt jag,och särskilt nu efter jag slutat röka.
Jag kommer inte i mina brallor längre,seriöst.
jag skäms något så otroligt,vill inte träffa folk ens för jag blivit så stor.
Från och med imorgon blir det noll tolerans för godis,snacks,fikabröd etc under minst en månad,sen ska vi unna oss något,sen köra likadant.
Kanske går lättare när både Majki & jag kämpar tillsammans.
Det är inget nyårslöfte,mer ett försök...eller nåt,oh well.

Ska ni mina kära läsare börja med något nytt det nya året?
Eller sluta med något?
Dra ned på något?

Det händer inget särskilt idag.
Äta gott med familjen och vänta på tolvslaget typ.
Leeloo ser fram emot att få vara vaken jäääättelääänge som hon sa till sina vänner.


Åh,jag har blivit helt kär i ett spel till mobilen,nämligen "Quizkampen".
De jävlarna med sopig iphone får spela det gratis medans vi med awesome android får betala 22:-.
Meeeen det är värt det.
Första gången jag betalade för något i appstore actually.
Det är lite som 'trivial pursuit' ,brädspelet ni vet?

//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: anders

japp ..ska sluta med kvinnor ;-P#

Svar: Haha fy fan
Starsprinkle

2012-12-31, kl 12:58:27
Skrivet av: Cim von Wowern

Mja, jag tänkte väl också ta tag i vikten. Bli av med dom där 8 kg som sitter kvar sen Oxy låg i magen. Känns lite onödigt att bära på den vikten i onödan, även om jag ej vantrivs egentligen.. men ja, ska ta tag i detta från & med i morgon. Ikväll blir det chokladpudding & grädde. :-P

Svar: jag svullar som fan.
Starsprinkle

2012-12-31, kl 13:13:08
URL: http://vonwowern.blogg.se/
Skrivet av: Angelica

Jag har gått ner 10kg med modifast och har 7kg kvar att gå ner... Kör stenhårt nu gym träning o modifast
Ja ska lyckas!!
Vägde 93 kg när jag började o ska ner till 75-70 tänkte jag!!!

Lycka till ❤

Är lite nyfiken på vad du valt för inplantat hos Stanley jag vill sätta in hjärta, men känns för dyrt nu!
Ska göra två dermals vid ögonen först tänkte jag ;-))

Svar: oj,heja dig!
Oh,du får se när det är gjort.
Hihi,nyfiken i en strut :)
Starsprinkle

2013-01-01, kl 22:32:48
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/jejjan/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0