Kärleken till ett spel + 8 mm

Riktig slappischdag igår.

Satt först och spelade Zelda i ett par timmar,käkade lussebullar och drack PepsiMax.
Så fick jag mitt efterlängtade spel 'Kindgom Hearts' med posten,yaaaay!
Glad tjej.se

Blev förälskad i det spelet första gången jag spelade det för kanske 9-10 år sedan...Shit,har det gått så lång tid sen,känns som kanske 4 år sen eller nåt,oh well.
Då hade jag lånat konsoll o spel av bror min.
Men nuuuu,när jag äntligen äger en egen PS2 konsoll,då var jag tvungen att ha mitt älskade spel.
Satt och nördade det 4,5 timme igår.
Love it.
Allt är så underbart <3
Sen var jag rätt mör i skallen och mina ögon ville inte samarbeta längre.
Jag skulle verkligen behöva brillor I tell ya.
Btw,från det spelet jag fick Zoras namn ifrån.
Huvudkaraktären heter Sora.
Så mkt älskar jag det ^^
Valde bara en annan stavning :)

Töjde äntligen klart min nos med.
Nu är jag klaaaar.
Hur skönt som helst.
Avskyr att töja,det är inte skönt nånstans,men resultatet <3
Nu har jag 8 mm i septum,yay!

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0