Mysdag.

Oh,jag hade en sån bra dag igår.
Vad på bra humör hela dagen för första gången på flera,flera dagar!
Hur härligt som helst.

Var in till Örebro med Marie,hennes barnbarn Jonathan,Majki och Leeloo.

Skulle köpa julklapp till Spike nämligen.
Hoppade in på ÖoB också,det var bara sådär hundra år sen jag var där.
Hittade hur mycket skoj som helst men för dåligt med stålar nu så fick begränsa mig ^^
Tror vi var där inne rätt länge,gick rundor...
När vi var klara hade det blivit lite mörkt ute,hur mys som helst..lampor som lyser här och där och ja,riktigt julmys.
Älskar det!

Fixade middag när vi kom hem,käkade.
Min bror Micke var här och snackade lite strunt.
Senare kom Kevin och hade med sig majkis nya polare Ernie som ser ut som en finare variant av en bajskorv (brun regnbågsboa)


Spikey sov hos far sin från fredag till lördag.
Så kom han hem igårkväll.
De hade vart på Lek & buslandet o haft jätteskoj :)
Härligt,härligt.

Idag ska vi baka lussebullar.Jag gillar inte såna i vanliga fall för de är ALLTID torra,jämt fan.
Men ska testa baka dem med kesella för första gången,det ska tydligen bli bra,det återstår att se.

I vår familj händer det näst intill aldrig att vi sitter tillsammans och äter frukost.
Så nu tyckte jag att eftersom det är första advent och allt idag så skulle vi allihopa sätta oss vid köksbordet,tända första ljuset och ha en mysfrukost.
Beordrade kidsen att absolut inte äta frukost innan jag & Majki klev upp imorse.
Mycket trevligt även om mina kids är exceptionellt duktiga på att tjata och göra massa ljud o fan vet allt.


//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0