Varm pyjamas.

Åh,så härligt det är när man just kommit ur duschen,torkat av sig och sen sätter på sig pyjamasen som är varm och go efter att ha legat på elementet medans man duschat.
Myyyys!

Fick böka ordentligt idag med den jäkla vagnen när jag gick till Lidl.
Snö både högt och lågt.
Stackars er med barn i barnvagn som ska ta er fram,jag saknar inte den tiden.
Det värsta som kan hända mig är att mina matvaror faller ur när jag trycker mig fram,lite mer ledsamt om en unge faller ur ^^
Men men,jag lyckades iaf,whoop whoop.
Hade sällskap av Leeloo och hennes kompis Agnes som glatt studsade runt överallt och ingenstans.

Det är lustigt..när det kommer massa snö nedåt i landet,då blir det kaos som själva fan när det kommer till buss och tågtrafiken.
men i norrland,där funkar det fint.
Varfö,varför,varför....
Åtgärda det?
Det blir faktiskt vinter varje år fast det verkar inte som om de förstår det.
Får se hur det är imorgon...om det är feta tåg och bussförseningar,för isf blir jag utan karl denna helgen.
Well,det återstår att se.

Nä,nu ska jag pissa och sen tv en stund innan jag kryper till kojs.
Nattinatt//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Newronica

Det där satt jag också och funderade på, vädret som nu är neråt är vardagsmat här uppe varje vinter. Jag fattar inte att människor blir lika förvånade över några cm snö eller när första halkan kommer. Är det svårt att ta det extra lugnt? Men när jag sen satt och tänkte blir ju vi lika förvånade varje år över kaoset som sker där nere, det måste ju finnas ett samband? Haha :-D hoppas karln din kommer från! Kram

Svar: *kram*
Starsprinkle

2012-12-07, kl 01:28:20
Skrivet av: Hanna

Bifogar en bild som ändå är tänkvärd, bor varken i sthlm eller norrland och det gör ju inte du heller men det är ju lite så det funkar! Men jag blir också irriterad på när kollektivtrafik o dylikt inte funkar!

http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/61364_10151144461552327_693150950_n.jpg

Svar: aldrig tänkt på.
Starsprinkle

2012-12-07, kl 09:30:59
Skrivet av: MansonDust - en mammablogg om barnmode

Mhm.. oplogat & barnvagnen.. yay.......

2012-12-07, kl 11:17:47
URL: http://www.mansondust.nu


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0