Ont,urmet & rats.

Vilken kukdag det var igår.
Började må illa under förmiddagen,la mig för att sova igen efter att Henke hämtat Leeloo (skulle fira farmor som fyllde år igår) sen när jag vaknade mådde jag ännu sämre och var väldigt hängig.
La mig ute i soffan istället men orkade inte mycket mer.
Låg väl större delen av dagen och satan att det inte var bra för min redan elaka rygg.
Ont!
Och idag har jag ännu ondare PLUS mesnvärk,oh what a lovely day it shall be!

Framåt kvällen var jag tvungen att resa på mig då det kom två killar som skulle hämta råttorna.
Trevliga killar som oxå har stort reptilintresse.
Så det blev lite reptilprat och infångande av råttor.
Sjukt skönt,nu har jag bara 4 råttor kvar.

Idag flyttar det in en tjusig orm,framåt eftermiddagen :)
Spännande spännande.
Och sedan ännu en,vet dock inte vilken dag.
Var ett X antal år sedan nu jag hade boor,massa kul ♥

Försöka städa av lite här hemma idag vore ju en fördel,men det beror helt på om medicinen hjälper mot ryggen eller inte,det återstår att se.
//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0