Ernst-Olga!

Godkväller på er.

Känns inte alls som måndag eftersom det är sportlov,jag har mer lördag eller kanske söndagskänsla.
Småkollat lite på senaste 'Underworld' filmen,men jag var inte på rätt filmhumör så jag gick och pysslade hos mössen vi fick hem under kvällen istället.

De är så smååå och så sjukligt söta så jag dör lite varje gång jag tittar på dem <3
Små rufseltufsar!
Samma tjej som hämtade råttor här för lite sen,vi pratade då lite om byteshandel.
Hon var sugen på mina snäckor och jag ville få igång en musuppfödning,så det blev helt perfekt.
Byteshandel is da shit.

Tidigare idag var jag och Majki bort till djuraffären,han köpte lite frysta fuzzies (ormmat) och jag köpte snacks till gnagarna.
Var superfint ute med skinande sol men jäklar vad det blåste kallt,så jag drog åt luvan och såg ut som kenny,eller ja inte riktigt kanske.

Hot mama!

Fixade större badkar till Ernst-Olga som nya ormen numera heter ;)
Käkade gjorde hon oxå idag,tog en stund men till slut så tog hon råttan.
Badade alla ormar oxå och fick till några fina bilder på nyaste :)


Under eftermiddagen gjorde vi lite semlor och bjöd min mor och bror på.
Hade köpt såna färdiga semlebullar så det var ju lite fusk men ändå.
Var ju bara att vispa grädde,peta dit lite mandelmassa och pudra på florsocker.
Det var uppskattat av dem iaf.
Jag mulade i mig två styckna och det var jävligt puckat,grädden stod mig fan upp i halsen sen i ett X antal timmar.
Blä,så nu har jag fått nog av semlor.


Anyhow.
Nu ska jag tvätta av nyllet,sen hoppa ned i mina 'Hello Kitty' pyjamasbyxor,lägga mig i soffan o göra ingenting...typ.
//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0