Attraktivt.

Oh vad härligt,fetaste munsåret håller på o växer sig stort,tjusigt och bubbligt på min överläpp.
Riktigt attraktivt om jag får säga det själv.
Fan att mina acicliovirpiller (stavning?) är slut,det läker skiten mycket snabbare.
Så är jag finnig o jävligt oxå.

Nej fan,om man skulle ta och göra lite nytta för första gången denna lördag.
Svårt att få lust och ork när man inte är helt kry.

Adios amigos

Här kommenterar du:
Skrivet av: Linda

HAHAHA!! Jag läste mushåret istället för munsåret! :D

2012-02-04, kl 18:20:31
Skrivet av: starsprinkle

linda



Hahahahahaa awesome!!!;-P

2012-02-05, kl 12:16:35
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0