Känns overkligt...

Mycket glad tjej på väg till dagis nu på morgonen.
Hon utbrast 'yaaaay' ett antal gånger medans hon sprang och studsade i snön,haha.
Så när vi kom till dagis så hann hon bara ta på sig en av sina inneskor innan hon såg sin favoritfröken o sprang fram för att ge henne en kram.
Sötunge!
Spikey var mest likgiltig över att gå till skolan,det var varken bra eller anus.
Oh well,nu är vi tillbaka i vardagen igen,känns helt okey.

Värken från tanden går upp i skallen.
Så tror jag att ja blir rätt trött o seg av alla ipren o alvedon,don't like!
Hoppas det snart går över.
Att gå runt med tandvärk gör mig bara lättirriterad.
La mig redan vid typ 22.30 igår,blargh!

På vägen hem från dagis kom jag random att tänka på hur overkligt det ibland känns att jag burit och fött 3 barn fastän jag bara har två vid min sida.
Känns overkligt att jag fött en liten tjej som var död.
Känns overkligt att jag inte fick ta med henne hem som man får när man nyss födit barn.
Känns overkligt att jag firat ned en urna med min dotters aska i ett hål i marken.
Ibland slår det mig bara sådär...Att jag faktiskt vart med om det.

//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0