Mitt nya liv (igen)....

Idag började mitt nya liv (igen) utan massa kolhydrater etc.
Skam den som ger sig säger de ju ;)
Och redan nu är jag sjukt sugen på precis allting.
Det är kvällarna som är värst för mig,dagarna kan gå huuur fint som helst men sen när kvällen är här skriker kroppen efter precis allt.
Kände mig iaf jävligt duktig o stolt över mig själv n'är Anders kom förbi här under kvällen,han hade med sig en påse gifflar men jag tackade nej.
Så sött av honom,men det kunde ju inte han veta.
Har informerat morsan oxå att absolut inte ta med något fikabröd hit etc.
Det blir enbart kaffe om vi ska fika.
Och kanske 'finn crisp' med ost om vi vill ha något mer.
Oh well.
Dagens middag bestod av isberg,majs och ugnsgrillad kyckling med barbequesmak.
Skulle haft nån kall röra till men hade inget sånt hemma.


Oj så segt det vart idag,precis hela dagen.
Trött,trött,trött.
Inte haft lust med något.
Tog iaf tag i disken o tänkte att det kunde få igång mig men nää.

Den där svarta ansiktsmasken jag hade för några dagar sen...
Den (måste vara den?) har gett mig massvis av finnar/pipplor i hela pannan.
Ser fan illa ut!

Så den vågar jag inte använda mer.
Fan då,synd för det kändes så jäkla skönt i hela ansiktet efteråt :(

Gaaaaah,klockan är i skrivande stund 21.45 o Leeloo sover fortfarande inte.
Har försökt med allt möjligt men hon somnar inte.
Just nu bökar hon där inne med något,vet inte vad men det låter iaf.
Hon får väl hållas tills hon slocknar då.
Idag kom förrsten de nya regnkläderna jag beställde,passade skitbra o är jättefina.
150:- inkl porto,vilket klipp liksom!

Så fick jag ett regnställ av en bekant helt gratis som ska få vara på dagis,hur snällt som helst!

Nu ska jag vattna växterna,måste sysselsätta mig så jag inte tänker på allt jag inte ska äta.

Nattinatt//Hella

Här kommenterar du:
Skrivet av: Jenni

Alla fungerande ansiktsmasker gör ren huden, vilket menas att den hjälper huden att få ut smutsen och det resulterar i att du får mer finnar dom första gångerna du använder masken :) att du fått sån reaktion är BRA fortsätt så ska du se att du kommer få renare hud och mycket mindre finnar efter ett tag. Känslan du hade efter du tagit bort masken stämmer alltså - det är därför man aldrigaldrig ska använda ansiktsmask emot finnar eller dålig hud innan fest/fototagning osv :) kram!

2012-05-14, kl 22:39:47
Skrivet av: C

Skulle precis skriva samma som ovanstående om ansiktsmasker :)

Sen skulle jag skriva att om du börjar äta var 3e timma, så som man ska göra för att minska i vikt genom att hålla igång förbränningen kommer du inte bli lila sugen på kvällen! Dessutom, att äta nyttigt men inte träna kräver att man äter var 3e timma för om man har ett stillasittande liv förbränner man ytterst lite...

2012-05-16, kl 07:54:58


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0