Det känns läskigt med...

3 veckor rökfri nu!
Jag började även ta av plåstret när jag la mig för en tid sedan.
Jag menar,jag rökte ju inte i sömnen.
Och nu kör jag med ett halvt plåster per dygn och det går bra.
Visst,det är mycket lättare att reta upp mig men så får det vara då.
Har inte tagit ett enda bloss och ska inte göra det heller.
och det ska bli SÅ spännande att se om det ä'r någon skillnad på kontot i slutet av månaden.
Varnligtvis är jag fattig som as sista dagarna innan pengarna kommer....
Tänk om det finns något kvar nu,det vore ju awesome.
Visst,jag köper nikotinplåstren men det är i snitt billigare än ciggen,så jag sparar ändå stålar.
Whoop whoop!
Börjar känna lite mer dofter förresten,men annars har jag inte märkt något särskilt.
Förutom att jag blir ännu fetare :(
Det är illa nu.....Usch.
Måste ta tag i mig själv men det är svårt att fokusera på mer än en sak i taget (dvs sluta med nikotin) men jag vill inte vara såhär stor.
Mår dåligt av det både psykiskt och fysiskt.
Och det hindrar mig massor på alla tänkbara sätt och vis.

Nu är jag ungkarl igen då min andra hälft for hemåt i eftermiddags.
Dock kommer han till helgen igen.
Han ska på spelning på kåren i Örebro,massa gamla punkband som kör då.
Får se om jag kanske kanske följer med.
Väldigt osäkert dock..
Det är något med spelningar som skrämmer mig,vet inte varför.
Vill kunna gå o ha kul,njuta av musiken etc,men det känns läskigt....
Sen har jag aldrig barnvakt ändå.
Oh well,den som lever får se.
Om inte annat kan jag alltid "roa" mig med att lägga upp saker på tradera...slänga fram lite julpynt eller nåt sånt.

Nu tv en stund //HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0